Altanen

Har länge tänkt jag ska lägga ut en före och efter bild på vår altan. Trots att den inte är riktigt färdig än, det fattas räcke, ena trappen och så ska vi klä in den under. Men jag hade ingen färdig efterbild ännu, och idag lockar inte vädret till att gå ut och ta en, så ni får hålla till godo med en nästan innan bild och en nästan efterbild. Ni får i alla fall en uppfattning om hur det såg ut innan och varför vi är så nöjda med en ny, stoooor altan. Även en snutt av våra 30-års presenter syns, våra fina bruna markiser, som vi är oerhört nöjda med. Mycket snyggt och mycket skönt inomhus!

Här ser man alla fina gropar vi gräft och den gamla uteplatsen, som senare också kommer att bli ett trädäck, på marknivå. Blir perfekt att sola på...


    


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, vad fint det ser ut!! Vi har pratat flera gånger här hemma om att det vore så roligt att åka upp till er, men jag vete sjuttsingen när våra barn tänker bli bilvänliga nog för en sån lång tripp? Men det är klart, det går ju att flyga ;o)

Postat av: sofia

hej!

Jo , jag såg när ni satt och åt (tror jag) på eran altan. Jag förstår att det måste kännas bra med en ny som kommer upp från marken lite. Vädret är ju inte det bästa idag men solen kommer i slutet av veckan så då får ni njuta mer på altanen.

2008-07-21 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback