Vilket vinterväder!

Ännu en dag med härligt vinterväder. Snö ute, några minusgradet, tror att det ligger på -7. Solen lyser och livet känns rätt bra då. Men idag måste jag ju arbeta, skit också. Men jag ska försöka sluta senast 14, så då kanske jag hinner ut och njuta en stund med barnen. I helgen som var, hade vi också så här härligt väder och då utnyttjade vi det till varje sekund. Vi hann med skridskoåkning, pulkåkning, klättra i snöhögar, slalom och fika ute. Det är ju så här vinter ska vara, inte som vi haft tidigare, snöblött slask och gröna gräsmattor. Nä, snö och plogkanter, det giller jag. Hoppas att vädret håller i sig även till helgen, då man har lite större chans vara ute och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback