Vilken kille!

Har haft en period av lite tid och energi till hem, familj och mig själv. Har kämpat på så gott jag orkat, och verkligen försökt göra det bästa av situationen. Som vanligt på fredagarna är vi trötta och planerade en lugn myskväll. Fick en trevlig sms under eftermiddagen av min kära sambo. Bara där hade en toppenfredag kunnat sluta. Men när sambon kom hem hade han köpt blommor till mig, från han och barnen. Bara för att dom älskade mig så mycket. Vilken dag tänkte jag. Jag har nog världens bästa sambo, tänkte jag. Vet precis när jag behöver uppmuntring. Lite senare på kvällen, när barnen somnat, kom han upp med ett glas vin och ett paket till mig, med ett halsband. Jag blev alldeles stum av förvåning. Skulle aldrig det ta slut? Jag blev så glad så att tårarna nästan kom... Jag är nu helt säker, jag har världens bästa sambo. Så sorry, alla ni andra, men ni kanske har världens näst bästa sambo?



Nu ska jag förbereda mig för kvällen, för snart vaknar lillan och då finns inte tid till att fixa sig själv. För ikväll blir det middag på restaurang och sen revy på det. Det är inte heller illa!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, jag har nog den näst bästa i så fall, för några spontana presenter, det får jag då inte!

Gud så gulligt gjort!

Postat av: Emma

Sa till Petter i morse att jag tyckte han skulle läsa din blogg....(jag var lite morgonvresig!!)...önskade lite uppmärksamhet/uppskattning, du vet!! /Avudsjuk men ändå nöjdast!!

2008-01-28 @ 09:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback