Utmaning

Jag har blivit utmanad av min kära vän Annika


Vad gjorde du för tio år sedan?
* Åh, vad gjorde jag då? Januari -98, då började  jag på Danscompagniets förberedande, sökte jobb som barnflicka och bodde hos min storasyster

Vad gjorde du för ett år sedan?
* Var mammaledig, jobbade deltid, och njöt av livet

Fem snask jag gillar:
* Choklad, kolanappar, bananbumlingar, popcorn, allt som är saltlakrits

Fem sånger som du kan hela texten till:
* Eh, utan hjälp kan jag nog inte texten till en enda sång...

Vad skulle du göra om du var miljonär?
* Dra ner på jobbet, anlita hemhjälp och RESA 

Fem saker som du gillar att göra:
* Vara med barnen, sola, sova, resa, basta

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
* magtröja, stilettklackar, lackkläder, stickad tunika, poncho

Fyra favoritsaker:
* bastun, kameran, sängen, soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback