Ledigheten tar slut...

Så är då snart julledigheten slut och allvaret börjar igen. En riktig skön ledighet har det varit, med mycket god mat, god dricka och vi har umgåtts med familj och vänner så mycket vi bara kunnat. Förutom dom senaste dagarna då vi bara har varit hemma och vakat över vår lilla. Feber har nu gått över och vårt liv börjar återgå till det normala. Förutom att jag nog kommer att ha med mig alvedon lite överallt närmaste tiden. Något mer som är skönt är att få återgå till dom normala rutinerna, då det har blivit lite för mycket av det goda under ledigheten. Barnen behöver också återgå till rutinerna, för nu är sömnen konstig, mattider ur läge och test och skrik hör man ganska ofta.

Dom närmaste två veckorna kommer det att bli hårt arbete, då vi ska göra ett projekt på arbetet, då jag ska vara väldigt kreativ (hoppas jag) och sen ska jag få stå på scenen under nästa vecka. Kommer att bli riktig kul, men samtidigt så ska jag göra all planering och hur tiden ska räcka till, det undrar jag. Så då vet ni varför jag kanske är lite frånvarande härifrån. Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback