Jag ska lyxa!

Eftersom att vi har friskvård på arbetstid, tänker jag faktiskt idag utnyttja det. Ja, det är inte ofta jag använder den, motionerar gör jag kvällstid eller inte alls. Men efter att ha kommit på tankar och idéer, och även delar av koreografierna tänkte jag ta en promenad. Ut i den friska luften, se solen skina och känna knastret under fötterna. Hoppas bara att det blivit lite varmare. Men ut och njuta det ska jag.

Sen ska jag in och jobba nån timme till, innan det är dags att hämta barnen. Ja, för idag får jag inte hämta före 16, det är ju gympa, som dom båda älskar. Tänk få en stor gympasal, och bara springa, klättre i ribbstolarna, hänga i repen, hoppa på tjockmadrasserna, hoppa hopprep, åka rutchkana, rocka rockringar mm. Förstår att det inte är populärt hämta innan gympatimmen är slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback