Lyx!

Njuter verkligen av saker som inte sker så ofta nu för tiden. Häromveckan var det en promenad dagtid som var lyx för mig, eller duscha i fred är också lyx, eller en helg med två dagar ledig tillsammans. Eller som denna dag, en ledig dag mitt i veckan med mina barn. Fast att jag kommer att måsta jobba imorgon kväll istället, det förtränger jag. För idag njuter jag, jag leker och busar. Men hinner kanske köra en tvättmaskin också. Efter lunch blir det badhuset med våra förra grannar från stan, ska bli trevligt. Vi hinner inte ses så ofta nu för tiden.

Men eftersom att jag är hemma en vardag, betyder det att sambon inte är det den här veckan, och det betyder i sin ordning att lördagen är ledig! Det är inte ofta och det är en lyx. Så alla ni som är lediga både lördag och söndag tillsammans, varje helg, njut, för det är mycket värt tycker jag. Nu ska jag göra lunch, hörs!


Kommentarer
Postat av: PIA

ja, att vara hemma samtidigt som sin sambo nån gång vore verkligen en lyx. ta vara på den här helgen o njut! :)
jag har kört lite knä-rehab idag.. en av övningarna påminde lite om pilates. kan du hjälpa mig nån dag? jag har några frågor. alltså inte så länge, typ en kvart eller så? och visa lite vad jag kan göra osv? vore supersnällt!
ha de så bra!
kram, Pia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback