Hemma idag

Gårdagen var seg och jag var jättetrött. Trodde det berodde på avsaknaden av sömn som jag fått under natten, då lillan gråtit sig igenom natten. Men på kvällen kom det en fasanfull huvudvärk och jag mådde riktigt illa, trodde jag skulle behöva gå på toa flera gånger. Gick och la mig vid nio redan, men när jag vaknade idag, var illamåendet kvar, huvudvärken likaså, plus att jag svettats som en gris under natten. Bestämde mig för att vara hemma och steg inte upp förrän strax efter elva idag. Jag låg i sängen alltså 14 timmar, varav jag sov ca 11 timmar. Ändå kan jag känna nu att jag skulle kunna lägga mig och sova ett tag, så jag är nog inte så fräsch. Illamåendet kommer och går lite, huvudvärken är bättre men inte bra. Tror nog att illamåendet har med huvdvärken att göra, men det är inte så lätt att avgöra i dom här dagarna, då det går både magsjuka, influensa och gud vet vad. Jag var tydligen inte ensam som ringde skolan imorse, det var tät telefontrafik med både personal och elever som var hemma. Hoppas att det inte är nått långdragit, har inte tid att vara hemma nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback