Bättre idag

Idag har jag jobbat som vanligt, dvs hemmifrån. Har haft ont i huvudet, men inget illamående. Tror att det var från huvudet illamåendet kom, eftersom att det inte blev nått mer. Men jag känner mig trött, slut i kroppen, sover dåligt på nätterna, drömmer konstiga, men realistiska drömmar. Men jag  har inte tid att vara hemma nu, ska ju snart vara ledig 2 veckor så då kan jag inte vara hemma nu. En dag får räcka. Ja, jag vet, är man sjuk så är man, men ibland är det verkligen inte läge... Men nu är snart denna arbetsvecka slut, och då är det bara en kvar innan sportlovet, skönt!

Nu ska jag bege mig och gratta min barndomsvän, som fyllt 30 år i februari. Själv så måste jag väl ha några år kvar till det, eller?

Kommentarer
Postat av: Emma

Icke de, snart är din dag kommen....!!! Alldeles alldeles snart...hi hi!!!:)

2008-02-21 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback