1 arbetsdag kvar

Ja, nu är det bara 1 arbetsdag kvar, innan mina 4 veckors ledighet börjar. Och ännu så har vi inga känningar på sjukdom. Det är bara att hålla tummarna. För det går både magsjuka och feber/förkylningar, överallt runt omkring oss. Men vi ska väl klara 5 dagar till?

För då bär det av till varmare breddgrader. En sådär 35 grader kan vi nog hoppas på. Det är varmt, och jag älskar värmen. Bikini, bada, och sola, jag ska njuta. Ja, fast kanske inte av att visa mig i bikini, men det andra. Äta gott och umgås. Har det mesta iordning, tänkt igenom vad vi ska ha med oss, men det är lite tvätt kvar och en runda på apoteket. På söndag blir det nog till att packa. Men vad ska jag göra på måndag då? ;) Leka med mina barn kanske?

Imorgon är det redan fredag och jag längtar. Helgen är oplanerad men jag hoppas på nått trevligt sällskap av våra vänner. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, ni kommer att få så otroligt härligt! :)
Sola lite extra till mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback