Nyårsafton på måndag?

Att beröma mig själv är inget jag är särskilt bra på, det är inte ofta det händer. Men tydligen så gjorde jag det häromdagen. Kanske skulle jag må bättre av lite mer konstruktiv kritik. Ofta tänker jag på vad jag kunde göra bättre, särskilt när det gäller mitt arbete, men även privat. Kanske ska det bli mitt nyårslöfte? Vi får väl se...

Men om tiden kommer att gå så fort som den gjort den här veckan så är det väl nyårsafton nästa vecka. Vart har tiden tagit vägen? Tyckte nyss att det var 1:a advent. Ja,ja, är väl bara att acceptera att helgen är här. Även om det är fredagkväll så väntar arbete för min del, men resten av helgen kommer jag vara mest ledig, ska titta förbi på jobbet nån gång under lör-sön, men jämfört med att arbeta 11-16 både lör+sön känns det som en lyxledig helg. Nä, nu ska jag mysa med barnen innan det är dags åka till stan. Ha en mysig helg allihopa och en trevlig andra advent! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback