Nu så...

har även jag fått jullov, äntligen! Det har varit en hektiskt tid på jobbet, med jobb in i det sista, men nu ska jag njuta av två veckors ledighet. I år är nog ett av dom få åren då många i min bekantskapskrets är ledig mer än mig, men så är det iaf.  Även sambon ska vara ledig, dock jobbar han alla dagar mellan jul och nyår, inkl lördag. Men några extra dagar tillsammans får vi allt.

Nu så håller jag på med den sista städningen, får bara hoppas att "pojkarna" inte stökar till allt för mycket ikväll, på deras årliga uppesittarkväll med glögg och en och annan öl, utan fru/sambo och barn. För imorgon kommer sambons familj och vi ska fira vår andra jul här hemma i vårt hus och jag har inte tid/lust/ork att städa en gång till. För imorgon ska jag njuta med barnen, och fixa den sista maten. För nu är julen här, det är så härligt!!!

Nu vill jag bara önska er alla en riktig God Jul!

Kommentarer
Postat av: Annika

God Jul till hela familjen önskar vi från Stockholm!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback