Hur svårt kan det vara?

När man ställer sig upp, skjuter man in stolen efter sig. Det tar bara 2 sekunder, så är det gjort. Istället för att ev nån timme senare upptäcka att stolen står mitt på köksgolvet, och gå flera extra meter för att skjuta in det. Men nä, den verkar sitta fast i golvet... Och det slår aldrig fel, den skjuts ALDRIG in efter att ha suttits på

Först kom påpekningar i vänlig ton, men efter några veckor övergick dom i lite mer sura och irriterade kommentarer, för att sen komma in i nån fas av sarkastiska kommentarer och för att numera gått in i ett stadie av att vänligt kallas till köket och för att med ett leende på läpparna få en vänlig kommentar om att stolen står mitt på golvet. När ska jag lära mig? Verkar vara som om gamla hundar inte kan lära sig sitta...

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha ha ha ha ha ha ha ha!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback