Trevlig vecka, det här!

Så är då arbetet igång på allvar. Väckar klockar ringer alldeles för tidigt, jag lägger mig alldeles för sent.
Och igår var det inte bättre. Hade vi dambastu, några kollegor, med vedeldad bastu, badtunna och å som rinner utanför. 40 grader i tunnan och 13 grader i ån. Mycket skönt! Men trött var jag när jag kom hem och somnade direkt huvudet landade på kudden, hann inte ens ropa på sambon för godnattpussen. Så trött var jag. Men det var det värt, för jag hade mycket trevligt.

Det är en trevlig vecka det här, mycket trevliga saker som händer. Känns skönt att leva då.

Schemat är på gång, planeringarna påbörjade, rutinerna börjar komma. Känns ganska skönt. Har en del kvar att göra ikväll, så det lär bli en sen kväll, vilket resulterar till en trött morgondag, men vad gör det, jag kan ju vila nästa vecka!

Har bakat lite inför helgen, för nu är det ju riktigt nära. På lördag kommer släkten och äter tårta och på kvällen får ni andra komma och äta tårta (om ni vill förstås) Alla är välkommna efter middagen. Visst vet ni jag brukar baka goda tårtor?!!

Det är väl bäst jag jobbar ett tag till, så jag får lägga mig före tolv ikväll, så jag har en chans att få mig upp när väckarn ringer imorgon...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kommer gärna på tårtkalas!!!! Vi ska äta först från Kågegrillen till middag, så det blir ingen nyttig kväll detta...!!

2008-08-23 @ 15:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback