Nu åker jag

Ikväll åker jag och mamma på en sista minuten-resa till Turkiet. Ska bli riktigt skönt. Vila, sola, läsa bok, samtala utan att bli störd, få tänka bara på mig själv. Kändes väldigt konstigt och gick oerhört fort packa väskan. Ser så tomt ut nu i väskan, jämfört när vi åkte alla 4 i vintras. Känns som om jag har glömt allt, men det är nog bara för att jag packar för en istället för fyra. Ska verkligen försöka släppa arbetet, även om det är oerhört mycket just nu och jag vet inte hur jag ska hinna allt. Men jag kommer att sakna barnen (och sambon) men det är ju bara en vecka, och jag brukar ju vara borta en eller två kvällar per vecka då jag inte träffar barnen, så det ska nog gå bra. Men sambon känns det konstigt att sova utan. Har knappt sovit utan han dom senaste 7 åren. Hur ska det gå?

Bäst jobba lite till, så det blir mindre att göra när jag kommer hem. Ha det så gott allihopa så hörs vi nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback