Vakta tungan

Har ju glömt berätta vad som hände under semestern. Varje em avslutades med familjedusch(dvs. en vuxen och två barn duschade) och sen vin på balkongen. En em kom M med kammen och ville bli kammad, som vanligt. När vi var klara så bad jag M gå tillbaka till toan med den. Men jag menade ju inte toan bokstavligen, utan handfatet eller nått annat. Men efter en stund hör jag hur nån är i toalocket och tänker: NEJ!!!!
Och ja, mycket riktigt, i toan låg kammen. Ja, det var ju bara till att ta upp den. Som tur är hade vi med oss handdesinfikation eller vad det nu heter, som jag tvättade både kammen och händerna med. I fortsättningen ber jag nog inte M gå med nått till toan iaf. Jag går nog själv...

Kommentarer
Postat av: Annika

Men vad sött! Såklart hon la den i toan, har mamma sagt det så! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback