Lugn kväll

I lördags så var det äntligen dags för sambons 30-års fest. Vilket helvete det varit hålla det hela hemligt. Och ändå fixa allt till kvällen. Men allt gick som smort och det blev en väldigt lyckad dag och kväll! Tack alla vänner för en bra dag och superfest! K uppskattade det hela mycket, mycket!
Söndagen blev en bakisdag. Fast ingen av oss var bakis. Lite plock och städning, sen bara slappa i soffan och äta rester. Inte helt fel det heller, bara det inte blir varje helg...

Denna vecka är som tur en kortvecka. Fredag är ledigt och jag njuter av korta veckor. Även denna vecka har vi ett födelsedagsbarn och som vanligt har vi föräldrar fortfarande inte inhandlat någon present. Hur kan vi bara sätta oss i dessa situationer? Nåja, onsdagkväll funkar ju också till att panikköpa present.
Som tur är så har jag nog bakat allt som behövs till släktkalaset till helgen, bara tårtorna kvar. Kanske sambon ska få ta det ansvaret den här gången? Nä, det är nog ingen bra idé, om man ska kunna äta tårtan vill säga...

Dags att jobba, så att jag får åka hem i em och intensivumgås med barnen, innan det är dags för träning en kortis, för att sen stressa till jobbet för personalmöte, för att sen stressa hem å duscha och sen stressa och lägga sig för att hinna sova det jag behöver, för att orka jobba imorgon. Så kvällen blir lugnt och fin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback