Hurra, nu är det vår!

Det är inte klokt vad det smälter på dagarna nu för tiden. Man ser riktigt skillnaden när man kommer hem från jobbet på kvällen. Det är så skönt, för nu vill jag ha bort snön och få städa undan allt grus och jag längtar tills gräsmattan torkat upp lite mer. Men framför allt barnen tror jag. Nu har jag fått ge med mig, det kommer att bli en studsmatta på gården. Jag är lite skeptiskt till studsmatta, är rädd för alla olyckor, ser en hel del ute i skolorna, men vi får väl ha hårda regler och hoppas på det bästa. Har vi riktig tur slipper vi mattan på vår gård och får ha den hos grannarna istället. Vi har nämligen gått ihop, tyckte det var onödigt med 3 studsmattor på bakgårdarna, så nu finns det en för större barn och en för mindra barn (med skyddsnät). Jag tror att det kommer att bli bra.

Nu är det bara en dag kvar till helg, veckorna går verkligen fort och jag har massor att göra som vanligt. Ska bli skönt med helg och ledigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback