Härliga träningsvärk!

Efter 4 veckor av total ingen träning, eller kan man räkan simma från poolkanten till poolbaren som träning ;), så har jag efter en lång arbetsdag igår, träningsvärk idag. Men dessvärre är det nästan ingen rörelse på mig idag. För det bästa botemedlet mot träningsvärk är ju att träna, men idag är det planeringsdag och ev lite koreograferande. Men det kan jag inte dirket räkna som träning. Så det är nog bara till att stå ut. Ska försöka hinna ta mig ut i det vackra vädret och njuta under en promenad, det vore inte helt fel. Men imorgon får jag röra lite mer på mig och lagom till fredag är det dags för min egen träning, i afro. Gud, vilken träningsvärk jag kommer att ha på lördag!!! Men jag längtar ändå, det är kul att få träna själv ibland.

Hoppas ni andra kan njuta av det härliga vårvädret också idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback