Blir det inte helg snart?

Skulle ge vad som helst för att det skulle vara lördag idag. Men istället är det torsdag, med storstädning av huset, det ska dammtorkas, städa toaletterna, dammsuga, golvtorkningen lämnar jag till sambon, tvättas några maskiner, helst baka lite, förbereda middag mm. Tur att jag är hemma idag, för vab. M är så gott som feberfri idag, men igår var hon verkligen inte på topp, gnällig och blank i ögonen, trött och sliten, så det fick bli en till hemmadag för hennes del. Men imorgon hoppas vi på det bästa, då varken jag eller sambon kan vara hemma. Ja, om man verkligen måste så kan man ju alltid, men det passar verkligen inte för nån av oss, så vi hoppas hon är bättre imorgon. Nä, nu är det väl bäst man tar itu med allt jag ska göra idag.. Pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback