Vilken arbetsdag

Ja, imorse kändes dagen inte så farligt lång. Men nu har jag ändrat mig. Och känner en viss panik inför nästkommande tisdagar. Idag hade vi sovmorgon, jag och småtjejerna, och jag åkte inte in till arbetet förrän vid 10. Sen blev det rätt snabbt lunch innan dagens första undervisning började. Fick ett meddelande om att kvällens pilatesgrupp var överbokad, jippie, hur skulle vi rymmas då?

Efter undervisningen behövdes det planeras och lösas problemet med pilatesgruppen. Sen en kort middag innan det var dags för undervisning igen, nu i 4,5 timmar. Så min arbetsdag idag var 10.00-21.00, med två korta matraster. Och senare i höst kommer jag att arbeta 08.00-21.00. Hur f-n ska det gå till?

Nä, det är väl bäst att inte gruva sig i förväg. Men träningsvärk kommer jag att ha imorgon, det är ett som är säkert. Undrar om jag kommer att komma ur sängen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback