Veckans bil - en passat variant

Fast det är betydligt längre tid än så, för nu har vi ÄNTLIGEN köpt en ny bil. Efter drygt två veckor utan bil, så har vi i helgen köpt oss en ny. Och det blev en passat igen, fast en nyare. Men det blev en bit att köra, nämligen till Sthlm.

Nöjda är vi än så länge i alla fall. Hade en ganska ful parkeringsskada, men så fick vi den till ett rätt bra pris så det får man nog ta i såna fall. För er som inte riktigt har koll, så ser den ungefär ut så här:
 


Hoppas bara att det blir en bil som vi behåller ett tag, för just nu är jag inte det minsta sugen på bilbyte dom närmsta åren.

Och  ont i rumpan har jag också, efter en hel helg i bilen. Det är rätt drygt köra så här mtk som vi gjort. Och det känns som om veckan kommer att bli lång. Men det smäller väl bara till som vanligt och så är det helg igen. Får jag hoppas i alla fall


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att ha bil igen elr!!?? Nu när jag börjat jobba lite så skulle det vara passande med två...men tyvärr så finns nog inte betalningsutrymme för det:( Buss får duga!!

2007-09-04 @ 08:00:31
Postat av: Karolina

Ja, det känns JÄTTE skönt! Men buss, det är mest en vanefråga. Trodde inte jag skulle klara mig så pass bra utan bil i våras, men det gäller bara att vara lite mer planerad.

Postat av: Annika

Grattis till bilköpet!!! Synd att ni inte hann stanna på middag denna gång ;o)

2007-09-04 @ 13:02:16
URL: http://lydellan.blogg.se
Postat av: Karolina

Nä, middagen får vi ta en annan gång

2007-09-04 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback