J***a data h*****e och förbannade internet f*n

Ja, ni kanske förstår att jag inte är på mitt bästa humör just nu. Har suttit i flera timmar med en massa j***a program som jag inte fattar nått av pga några spyware som saboterar och irriterar nått så kopiöst!!!

Vet inte hur eller när jag fått det, men det är väl det som är meningen, att vi dumma datoranvändare inte märker nått förrens det är för sent! Fattar inte varför man vill förstöra och jävlas med människor! Hur kan man vara så dum?

Nu verkar det som om jag fått bort det, äntligen! Kör en scanning en omg till, men lägger mig nog och hoppas på det bästa tills imorgon, för nu är jag jättetrött och behövde eg lägga mig senast 10 idag, men se, här sitter jag fortfarande. Ska sova med knytna nävar inatt och hoppas, hoppas, hoppas...



För er som är känsliga för stjärnor, ber jag om ursäkt för mitt ovårdade språk. Men jag har tappat tålamodet och är trött. Ska försöka vårda språket bättre hädanefter





Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, det är så j*vla irriterande!! Sådär hade vi det JÄMT förut. Men så kostade vi på oss ett riktigt virusprogram som vi uppdaterar varje år för runt en 400:- eller så. Och sen dess har vi inte haft några problem ALLS!!!
Kan starkt rekommendera det, för även om det kostar en del så är det värt det!

Postat av: Karolina

Annika: Har flera virusprogram installerat men just dom här spyware är svårupptäcka sägs det. Och om man kan lite data, så är det nog inte så svårt bli av med dom, det är bara det att jag är ingen datanörd ;)

2007-09-20 @ 12:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback