Google träffar

Jag googlade på mig och sambon och bestämde mig för att kolla de första 50 träffarna. Sambon hade ingen av dom träffarna som stämde, och jag hade 3 träffar totalt. Vi är inte så intressanta, eller har vi för vanliga namn?

Trodde sambon skulle ha fler träffar som var rätt, eftersom att han, i alla fall i mina ögon, har ett mer ovanligt namn, men icke. Iofs så var två av träffarna mina arbeten från studietiden och det har ju inte sambon gjort så det kanske förklarar lite. Men nog trodde jag vi skulle få bättre träffar än så. Hur har ni andra det, är det bara er som ni hittar, eller är det en massa andra personer med samma namn bara?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag googlade på mig själv och kom fram till att det enda jag har gjort är fött barn, fick upp sidan från norran när Elliot var förstfödd i ske-å

2007-09-12 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback