Allt klart!

Äntligen är alla lingon rensade. Tog dom sista imorse och det var verkligen på håret. Bären var blöta och klibbiga, men vad göra när tiden inte finns?

Ikväll är det långdag och jag har flera timmar kvar att arbeta. Har ännu inte hittat den bästa formen för början av arbetsveckan, den känns så tung just nu, men jag provar mig fram så får vi se hur det blir längre fram. Men jag tror att jag ska dra ner en aning på kvällsjobbet, börja halvfem istället för fyra. Som det är just nu så äter jag middag strax efter tre för att sen jobba till nio. Och när jag sen kommer hem är jag dödstrött och jättehungrig. Nä, nån ändring måste nog in där. Men nu är det hög tid att fortsätta jobba, så att jag hinner planera allt innan lektionerna börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback