Sjuk, sjuk, sjuk :(

Nu är jag sjuk IGEN. Igår var jag tvungen åka hem från jobbet. Kroppen sa ifrån. Den bara skakade och jag mådde illa, nästan så att jag trodde jag skulle spy. Kroppen är helt slut efter att varit förkyld i 4 veckor, och inte känns det som om det har blivit något bättre dom senaste dagarna. Ha verkligen försökt att bara köra på, för annars gräver man lätt ner sig när man är förkyld så länge, men nu orkar inte kroppen längre. Men jag kan ju inte vara hemma hur länge som helst för en förkylning. Och dessutom kommer ju lärarkandidaterna imorgon och på fredag ska jag ju på kurs och den vill jag verkligen inte missa. Skulle behöva en dunderkur för att få bort förkylningen just nu, fast ringa till farbror doktor lär ju knappast hjälpa, så mitt hopp står nog till apoteket. Får nog bli så, en tur till apoteket. Tur att vi bor nära i alla fall och att dom numera har öppet även onsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback