Valborgsfirande

Vilken trevlig kväll! Vi var 9 vuxna och 3 barn som avnjöt en utsökt middag, grillat såklart, och sen gick vi med raska steg till "grannen". Vi mammor ställde oss snabbt i fiskekön, det var jättelång, men fiska måste man ju om man är barn. Sen tändes brasan, men det var massor med granris så tyvärr så fick M ett brännhål på sin fina overall. Ja, ja inte mkt göra åt. Till slut fick vi ut grabbarna, som var rädda för kylan tror jag. Grillade lite korv innan vi gick in och värmde oss. Barnen fick lägga sig och det kom några till. När mörkret lagt sig gick vi ut till vår grillplats, surrade lite innan vi gick in och bastade. Sen drog sängen så vid två tror jag vi låg. Idag har det som vanligt varit jag som stigit upp med barnen, men jag kan avslöja att S fortfarande tittar på tv. Inte för att jag är bakis, utan för att jag är TRÖTT. Krille ligger fortfarande, inte ovanligt va? Vädret är ju inte det bästa idag, men ut ska vi nog he oss i alla fall, kanske piggnar man till av kylan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback