Sommarlov!

Ja, nu kan man säga att jag har sommarlov. Ingen mer undervisning, eller så. Jag har ikväll en avslutningsmiddag, sen har jag kvar en lunch och en p-konferens med smörgåstårta. Som är på bestämda tider. Sen har jag kvar lite pappersjobb och så måste jag hämta hem alla mina cdskivor. För i sommar ska jag roa mig med att lägga in all min musik på datorn, för  i höst ska jag bli modern och börja undervisa med iPod. Hur nu det ska gå, jag har ju ingen aning om hur dom funkar...

Men sommarlov har jag i alla fall nu och solen lyser och det känns rätt bra. Jag ska njuta, njuta, njuta för jag vet av erfarenhet att det går så otroligt fort. Det känns som igår när jag tänkte att jag hade över ett år innan M ska börja hos dagmamman men nu är det helt plötsligt bara två månader kvar. Gaahh!

Nu är det dags för frukost och sen ska vi ut på promenad, i solen jag och mina barn. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback