Och regnet det bara öser ner...

Har nu bestämd mig ang sthlm kursen. Det blir 3 dagar och det får räcka. Jag har ju kvällarna och jag åker inte hem förrän med sista planet på fredag så det ska nog bli bra. Så Annika, jag vill gärna träffa dig och din familj nån gång mellan 15-17 augusti om ni är hemma. Och då är ni ju en 4-familj! Sen får vi se om jag åker på den andra kursen, den bara ökar och ökar i pris för varje år så nu tycker jag den är nästan för dyr. Första året jag var där betalade jag 2000 kr för kurs och boende, året efter betalade jag 2500 för allt. I år kostar den 3600 för allt, om man har varit där tidigare, annars är den ännu dyrare. Så vi får se...

Annars har jag haft en jättetrevlig helg. Vi firade en 30-åring i lördags, med bubbelbad på balkongen över torget, chokladprovning och singstar. Tänka sig, jag sjöng! Stackars dom andra....

Annars så är det ju kortvecka denna vecka, och vi ska baka i bagarstugan torsdag-lördag. Det blir så gott bröd och i år ska det bli mjukkaka, ljusungsbröd och hårdkaka. Och på torsdag blir det PIZZA. Hoppas bara att barnvakten (farmor och farfar) kommer ihåg att dom lovat ställa upp. Veckans arbeta är redan avklarat och det känns skönt med tanke på att nästa vecka kommer det att bli massor med jobb. Det är bara tisdag nästa vecka som jag är ledig. Men det ska nog gå bra, hoppas bara barnen är "snälla" då jag måste ha med dom de flesta dagarna

Nu ska jag dra på mig regnkläderna och ta en promenad tillsammans med en annan mammaledig.

Försvinn inte i regnet, ni är ju så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback