Kolla gärna in

Har länge haft en tankte om att det skulle vara roligt med en hemsida med vårt hus, kanske mest för er som inte bor här i närheten, men kanske kunde det vara roligt för er här hemma som inte besöker oss allt för ofta. Men datakunskaperan är begränsade så det har jag lagt åt sidan men nu har jag hittat ett nytt sätt att lösa det på. Jag har startat en till blogg. Jag kommer knappast att skriva dagligen, utan det är mer när det är nått nytt här hemma, kanske både större och mindre renoveringar, invändigt som utvändigt. Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker, kanske behöver jag lite råd och tips ibland. Länken finns här till vänster, annars så är adressen: http://holmfors.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback