Hjälp!!!!

Det har nu blivit klart att jag får min utökade tjänst nästa termin, skönt! Sen får vi se hur mycket mer jobb det blir. Men jag fick också besked om att jag får åka på kurs till Sthlm i augusti. Så nu måste jag boka flygbiljetter så fort som möjligt. Men jag har beslutsångest. Kursen är onsdag till fredag och hela dagar. Jag vill ju passa på att få njuta av stan också, lite shopping, lite strosande (om det är bra väder) och hälsa på några också. Men jag vill ju inte vara borta från familjen för länge heller. Grejen är ju den att jag ev ska på en till kurs och den är veckan innan, och den är hela 6 dagar. Blir det båda kurserna ser det ut så här. Borta 6 dagar, hemma 3 dagar, borta minst 3 dagar. Och den längre kursen är under Krilles semester. Jag som tycker att vi har alldeles för lite ledig tid tillsammans, och så åker jag på kurs under hans semester. Ångest!

Men med den korta kursen har jag har två alternativ. 1) åker onsdag morgon och hem sent på fredagskväll. Då har jag ledigt onsdag från 16, torsdag och fredag från kl 15.
2) åker tisdag förmiddag och hem fredagkväll. Samma lediga tid och alt 1 plus tisdag då.

Hur ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback