Dagens jobb

Idag har jag varit väldigt duktig om jag får säga så. Vi har varit till fotografen och valt ut bilderna vi tog förra veckan. Vi valde ut 10 st, dom var i alla fall ok. Hoppas bara att hobbyfotografen kan skanna in dom och skriva ut dom i lite större format...


Sen så var vi och shoppade en ny bh till mig, och det behövdes verkligen. Efter två amningar så har dom liksom ändrat form lite och alla bh jag har var fel storlek. Så idag blev det nytt. Jag hade ju fått presentkort på twilfit av mina barn på morsdag. Det var ju dom som "sabbat" dom så det var ju inte mer än rätt...


Sen så har jag målat klart lekstugan, både invändigt och utvändigt. Nu är det bara golvet tre varv kvar. Och i helgen hoppas vi att vi kan flytta den till sin rätta plats.


Och så har jag påbörjat arbetet med jordgubbslandet. Plasten hade krympt så jag var tvungen göra om det. Och stenarna jag lagt runt hade hamnat lite för lågt så det har jag påbörjat en ny läggning.


Så nu är jag helt färdig och ska lägga mig i soffan och se tv en stund innan john blund kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback