Bloggar från jobbet

Efter en helt sjuk vecka och lång frånvaro härifrån är jag nu tillbaka en snabbis. Båda tjejerna har haft magsjuka och efter det fick M feber i några dagar. Hon var helt slutkörd stackare. Men nu är vi tillbaka på spåret igen.

Efter en vecka av sjukpyssel, pirrade det i benen igår, så det blev en promenad, och idag fick det bli cykeln till jobbet. Det gick bättre än väntat, knappt 45 min tog det. Tyckte det var en bra tid. Och ikväll blir det "gympa". Så nu känns det bra med motionen igen.

Annars så är det rätt fullt schema kommande veckorna, jag har tom fått göra ett familjeschema  till oss. Det är så mycket "ovanliga" sakar så jag har skrivit upp alla avvikande grejer dag för dag. Sen gäller det bara att läsa där också. Men nu måste jag jobba, annars får jag ingen lunchrast idag, och det kan jag behöva efter cykelturen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Trist med magsjuka men skont att alla mar battre nu! Har varen kommit ditupp?

KRAM

2007-05-08 @ 17:42:34
Postat av: Karolina

Ja, vad ska man svara på den... Snön är borta, löven har börjat spricka ut, men någon värme är det inte att tala om. Men jag hoppas att den kommer snart

2007-05-09 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback