Luleå - Bounce

Imorgon ska jag lämna man och barn, men bara för dagen. Jag åker tillsammans med systeryster upp till lillebror i Luleå, ska shoppa (eller åtminstone ögonshoppa, vilket det blir mest nuförtiden. Förstår inte, allt ser så fult ut på mig), sen på eftermiddagen ska vi se Bounce. Jag brukar alltid få sån längtan efter att få dansa själv efter att ha sett dom så det är tur att det är lärarträning här hemma på torsdag. Efter Bounce blir det middag tillsammans innan vi åker tillbaka hem och till man och barn. Ska bli skönt med en helledig dag, utan barnvagn på stan, vart har man mobil och börs då? Har för mig att man åtminstone för några år sedan använde handväska, men nu för tiden vet jag inte...

Ikväll blir det en jobbarkväll men som förhoppningsvis avslutas med vin, ost och kex. Vi ska flyttta tillbaka sakerna i lekrummet, som nu är färdigtapetserat och nytt golv! Gardinerna ska upp, hyllorna likaså, leksakerna gås igenom. Men sen tänkte jag bjuda min underbart kära sambo, som fyllde år igår, på vin och lite gott tilltugg. Har några bra? filmer att erbjuda om det är nått som tilltalar han. Men jag kan knappt bärga mig efter osten, brieost, nästan två år utan. Men ikväll ska jag äta, tur att Kristoffer inte gillar brieost. Allt till mig!

Ha en trevlig helg alla kära och nära!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ååh, nämn inte brie!!!!! Längtar så tills jag får äta det igen! =P

Kul att se Bounce! Det var länge sen jag gjorde det =)

Postat av: Emma

Synd att du missade promistiden, men tiden brukar variera från kl 9 till kl 10. Träffstället är hos Malin fortfarande. I morn är det halv 10 som gäller!! Hoppas helgen varit bra med lite avkoppling från vardagslivet...!!!

2007-04-01 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback