Jag säger upp mig

Flagga

Äntligen så är snart måndagen över. Det känns som om jag bara har skjutsat barnen fram och tillbaka för att pussla ihop dagen. Och till råga på allt så har både jag och S träning ikväll.  Fy sjutton för när båda barnen har aktiviteter och K jobbar sent. Nä, då slutar jag som mamma. För visst kan man säga upp sig, 3 månader eller nått sånt i uppsägningstid är det va?

Nä, skämt åsido, dagen har gått hyfsat bra. Barnen var jättesnälla och lekte bra på jobbet, sen var dom hos mormor på em och jag fick disskutera jobbets framtid ostört. Sen ilfart hem för att hinna laga mat innan S skulle på gympan, skjutsa dit, hem, byta om och snart ska jag på min träning.

En helt annan sak: jag har fått läxa: jag ska kallprata! Ja, vi (mitt jobb) håller på att utveckla oss som människor, för att förstå oss själva och våra medarbetare. Och vi har då fått olika saker som vi ska träna på för att fungera bättre i grupp. Och tydligen skulle jag träna på att kallprata. Så finns det nån frivillig, som känner för att kallprata? Nä, men jag tror att det är bra, att analysera varför man fungerar på ett speciellt sätt och hur man uppfattas av andra, även om det är ganska jobbigt. Men i längden mkt nyttigt.

Nä, nu måste jag rusa, ska ju träna. Ha de´

Förresten, kolla in
http://kmarkstrom.blogg.se där finns nått nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback