Sömn

M har ju senaste dagarna visat en tendes till sommarlov hon också. Sovmorgnar fram till nio är ingen fantasi, men S däremot sover inte lika länge längre som hon gjorde när hon var mindra. Men hon klarar sig rätt bra själv en stund så man kan sova ut lite. Men inatt blev det inte mkt sömn. Hade tänkt lägga mig vid elva-tiden men då vaknade S och var ledsen och kunde inte somna om, så jag satt och slötittade till halvtolv innan jag la mig. Hade själv svårt för att somna men strax innan halvett började ögonen kännas tunga. Men då var det Ms tur att vakna och grina. Sen grinade hon till och från till strax efter två. SÅ vid halvtretiden somnade jag och det känns idag kan jag lova. Hoppas att jag får sova mer inatt!

Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback