Nu är sommaren här

Nu är det kört! Grannarna har köpt en studsmatta, utan nät. Jag som hade hoppats slippa.  Våra barn får använda den hur mkt dom vill, istället för att köpa en egen säger grannarna, men jag vill inte att dom hoppar utan nät. Dessutom så hoppar dom 3 å 3, vilket är 2 för mkt enl mig. Kanske överdriver jag, men jag vill kunna bada hela sommaren med mina barn, utan att ha gipsade kroppsdelar. Nu så funderar vi, tillsammans med våra andra grannar, om vi ska köpa en egen, med nät för dom mindre. Men nu är det nästintill slut överallt, och jag vill hellre vänta till nästa år. Får se hur vi gör...


Men ikväll så har Allsången börjat om igen. Jag blev alldeles nostalgisk och längtade tillbaka. Det var en otrolig stämming vara där förra sommaren, nått helt annat än att sitta hemma. Får nog överväga att besöka allsången en gång till


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken otur...inte lätt att ta ställning till att begränsa barnens faror. Gruvar mig inför det...man kommer väl att vara orolig mest hela tiden...;)!!!

2007-06-26 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback