Jag har faktiskt lyckats

med att få in låtarna på iPoden. Men just nu håller jag på att sortera all min musik på datorn och där får jag det inte att sorteras som jag vill. Varför gör datorer som dom vill och inte som jag vill?

Igår var vi förbi "gammelfolket" i stan och hämtade kameran jag fått. Så nu hoppas jag på att jag ska få lite finare bilder både på mina barn och min omgivning.  Men jag har fått instruktioner hur man ska sköta kameran, tom fått instruktioner i hur man sätter i batterierna, det är ju väldigt svårt och viktigt. Och sen så har jag fått läxa i instruktionsboken och läsa massa olika tester på kameran. Undrar bara när tiden ska finnas till det? Men jag är i alla fall väldigt glad och lycklig över att få en sån fin kamera.Ibland har man tur. Hoppas kunna lägga in några bevis inom kort

Nu måste jag fortsätta sortera min musik innan M vaknar. Ha det bra, kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback