Åh, vilken värme!

Jag bara njuter och njuter. Vilken härligt helg! Och dessutom har vi haft två lediga dagar tillsammans. Vilket är över 6 veckor sen vi hade senast. Helgen blir så lång då. Och vi har hunnit massor också. Jobbat med lekstugan och nu står den på plats, fixat med jordgubbslandet, klippt gräset, donat och fixat lite här och var, gått på marknad här i byn, och dessutom varit på fest och legat mest hela söndag. Fast som vanligt var det ju jag som fick piggna till först för barnen kom ju hem till lunch. Och även om jag mådde dåligt på förmidaggen så piggnade jag till lagom till det var dags hämta barnen. Det var ju skönt.

Nä, nu är det dags att gå ut. Nu när det är sånt här väder kommer det inte att bli så mycket bloggande, jag vill vara ute istället för sitta vid datorn, men jag ska förska åtminstone en gång i veckan här i sommar. Njut av värmen mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback