Vilken middag!!!

Blev bjudna till mina föräldrar på middag idag. Och vilken god middag det var. Jag visste att det skulle bli grillat, men det var helt gudomligt gott. Baconlindad kycklingfilé, med färskpotatis och grönsaker i ugnen, tzatiki och grekisk sallad och världens godaste grillsallad. Men kycklingen slog allt tror jag. Det ska jag göra hemma nån gång.

Tidigare idag så jobbade vi på här hemma lite. Vi insåg häromkvällen att nästan allt vi skulle göra under sommaren/semestern var ogjort. Så vi jobbade på några timmar med målning av fönster, tvättning av dörrar och oljning av sandlådan. Men sen blev det paus, vid svandammen inne i stan och fika i gräset vid lekplatsen. Det blev en väldigt lyckad dag, idag. Hoppas att det kommer fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback