Värmen är tillbaka!

Ja, äntligen är värmen tillbaka. Och det rejält också. Jag njuter så mkt. Älskar värmen, men det är tur vi bor granne med poolen, så man kan ta sig ett dopp morgon och kväll. Mitt på dan är det så mkt folk att jag inte vill gå dit, bara jobbigt hålla reda på sina egna barn då, gillar mer den egna gräsmattan då.

Imorgon är det Ikea som gäller, trots att det ryktas om sommarens varmaste dag. Men nått ska man ju göra den dan också. Har eg inga pengar att handla för, så några stora inköp blir det inte. Men lite servetter och värmeljus ska jag nog ha råd med. Det är mest som en rolig grej, tillsammans med mamma och syster yster. Barnen ska vara hos farfars hela dagen, så dom går det inte någon nöd på. 

Sen är det ju bara två dagar kvar denna vecka, då jag hoppas hinna med en fika med en tjej från en ankomstgrupp jag är med i på nätet. Det blir i så fall andra gången vi träffas irl, hoppas bara att vi hittar en dag och tid som passar oss båda. Men i den här värmen är jag inte så sugen på sitta inne med två barn på nått café inne i stan, får väl se vad vi hittar på.

Helgen hoppas jag ska bjuda på strålande väder och surströmming, men det får vi om när det närmar sig.

Sola med förstånd allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback