Trött, trött, trött...

Jag är så trött, det har verkligen blivit alldeles för lite sömn denna helg. Och det beror på flera olika saker.

Fredagen tog vi det lugnt här hemma med några vänner som hade varit bakis, så läget var lugnt och sakta. Trots att de inte stannade allt för länge så var vi vakna till nästan två av någon anledning. Men det hade nog gått vägen om våra barn sovit som dom brukar, dvs till nio. Men ack dom vaknade halv åtta, och natten var slut. Hela lördagen kände jag mig trött och hade hoppats på en vilopaus på eftermiddagen, men det fanns bara tid till en kvart, och under den kvarten var S in tre gånger och pratade med mig.

Lördagkväll var det FEST. Oj, oj, oj vad mkt jag drack. Men jag tror att jag bara låg på topp hela tiden, det blev tack och lov inte för mkt. Vid fyratiden på morgonen blev det sängläge och före nio hade jag sovit klart. Så hela söndagen var jag som en zombi, inte bakis men j***igt trött. Så söndagkväll blev tidigt, men då vaknar jag halv fem och småslumrar sen bara tills åtta då S vaknar. Så jag känner mig trött och sliten efter en helg med lite sömn, men som varit väldigt rolig.

Hoppas ni andra också haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback