Och regnet det bara öser ner...

Ja, så har regnet kommit även till oss. Men jag ska väl inte klaga, några översvämmningar har vi inte. Men det är kallt, 9,5 grader och inne var det bara 18,1 när vi steg upp idag. SÅ jag satte faktiskt på pumpen en stund, trots att det är juli. Men nu har värmen stigit inomhus så då känns det bättre.

Trots att det är jättetråkigt väder har helgen varit rätt ok. Fredags var vi hela familijen samlade hos mina föräldrar. Alla barnen och barnbarnen, fullt blev det men trevligt. Lördagen var vi in till stan, för K har ju ingen skjorta till bröllopet vi ska på nästa helg, och både M och jag behövde bikini. Inga roliga ärenden, men det gick över förväntan. Kvällen tillbringade vi hos våra kompisar som numera även är våra grannar, som bjöd på hamburgare och gott vin. Mkt trevligt. Surströmmingen får vänta till en annan gång, när vädret är bättre.

idag har jag städat sånt där som man aldrig hinner med. I syhörnarn, alla trådrullar som bara brukar ligga huller om buller ligger nu sorterade i lådor och även på datorn har jag städat och säkerhethetskopierat bilder för fler år tillbaka. Skönt i fall det skulle hända nått med datorn.

I kväll blir det nog bullbak, K ville bjuda på fika innan semstern och snäll som jag är ställer jag upp. Jag ser ju ut som en bullmamma så jag försöker även leva upp till det...

Hoppas att ni andra inte fryser ihjäl i kylan eller flyter bort i översvämmingarna

Ps. Annika, jag tänker på dig och håller hela tiden en tumme för att allt kommer att gå bra för dig när det är dags...

Kommentarer
Postat av: Annika

Bullmamma... *s*
Tack för att du tänker på mig! Jag lovar att sms:a när det är dags! (Om jag hinner...) ;o)

Postat av: Karolina

Ja, med bullmamma så syftade jag på bulldegen jag ständigt bär med mig runt midjan. Och den verkar vara kvar ännu, trots att jag bakat bullar...

2007-07-09 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback