Loppis premiär

Ja, idag har jag stått på loppis för första gången i mitt liv. Till viss del lite skämmit tycker jag, men det gick bättre ju längre vi stod. Lite pengar fick jag in i alla fall, ca 1300 kr i vinst, men jag hade ju med mig hem flera kartonger, vilket jag hade hoppats slippa. Men, men, vi har mindre skräp hemma nu än igår. Det var bara synd att det var första varma semesterdagen för oss. Får verkligen hoppas att det kommer fler...

Imorgon bär det av norrut, sisådär en 25 mil, för en övernattning och en dag på IKEA bla, utan barn. Mkt skönt, bara vara jag, och inte mamma för en dag. Särskilt då M senaste kvällarna varit jättegrining och gnällig, och bara vill hon vara hos mig hela tiden. Tror att det är förkylningen, sommaren och tänderna som gör det. Och att det går över snart

Och inte går hon än heller. Snart ger jag upp och säljer henne på blocket. Så här kan vi ju inte ha det hur länge som helst heller. Jag orkar inte bära längre!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Äh, inte är det skämmigt med loppis heller! Och 1300 spänn var väl ingen dålig vinst? =)
Låter jättelyxigt med övernattning osv utan barn. Här dröjer det väl typ ett år innan något sånt kommer att ske... *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback