Dåligt med bloggande

Äntligen har K fått semester. Som jag har längtat och längtat. Finns det nått bättre få vara ledig tillsammans med sin man? Nä, jag tror inte det. Så därför har jag inte tid att sitta vid datorn nuförtide, har så svårt för att slita mig från honom. Nja, kanske lite överdrivet, men ändå... Ni får ha lite överseenede om bloggandet är sporadiskt nu, men när sommarlovet är slut bättrar jag mig säkert.

Vi har ju varit på bröllop i helgen, alltid lika kul med bröllop. Och brudparet var jättefina och lite avundsjuk blir jag allt. Men en vacker dag är det kanske min tur också, får jag väl hoppas.

Igår fick vi oss ut till havet för första gången, men det varade bara en timme, sen fick vi packa ihop då regnet kom. Men på kvällen klarnade det till och vi fick skjuts ut till ön med bastu här utanför. Grillade och surrade hela kvällen, mkt trevligt.

Idag hade vi bättre tur med vädret, vi hann nog vara där drygt tre timmar, innan de tjocka molnen kom. Men det dröjde ända till ikväll innan regnet kom, och det med råge. Och vädret för de närmsta dagarna verkar vara dystra, regn, regn och regn. Vad ska man då hitta på?

Ja, vi får väl se om jag bloggar här dagarna i ända eller inte. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback