Nu är julen snart borta

Har plockat undan alla tomtar, alla ljusstakar och alla stjärnor, men åh vad tomt det blev. Men det kan bero på att jag ännu inte plockat tillbaka allt som fått stå undangömt under december. Men jag tänkte ta en storstädning innan dess, eller Kristoffer kanske jag ska lura, för imorgon är det dags för min andra arbetsdag, och Kristoffer ska vara hemma. Det får nog bli så, han får ta städningen imorgon, så kan vi plocka fram allt imorgon och sätta upp våra nya fönsterlampor då.

Men julgranen är kvar än så länge, vi ska dansa ut den ikväll, S ska ha julgransplundring, fast det inte är lördag så blir det nog en och annan godis...

För att uppdatera om arbetsläget, så är det inte så bra. Jag blev oerhört sårad under min första arbetsdag efter föräldraledigheten, fick höra sånt man inte vill sin värsta fiende ska måsta utstå, men nu blev det så för mig. Får hoppas att det snart blir lite bättre på arbetet och att det inte upprepas.

Nä, nu ska vi åka in till stan och göra några småärenden. Och du Emma, jag har barnvagn + ett barn till att fixa på/av bussen. Det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback