Jag längtar!

I morgon lämnar vi barnen hos farmor och farfar för en romantisk weekend i Luleå. Det är bara jag och Kristoffer och vi ska bara vara med varandra. Sitta på nått mysigt café och dricka gott te och äte en god kaka, shoppa lite på stan, bada en stund i hotellets pool, innan vi ska avnjuta en härligt och förhoppningsvis god middag. Sova gott i hotellsängen, utan att amma eller bli väckta på morgonen, utan sova ut och äta en härlig frukost och ingen behöver diska efteråt. Kan man få ha det så bra?

Fast jag kommer nog att sakna mina tjejer, men på söndag em kommer vi ju hem och åker direkt till babysimet så det blir nog bra. Ha en bra helg ni också så hörs vi senare!

* Flagga *

Kommentarer
Postat av: Annika

Ååh, det låter hellyxigt!! Vi ska faktiskt oxå iväg en helg, M fick det i julklapp av mig! =)
Ser fram emot det jäääääättemycket!! =)

Ha det så skönt!

Postat av: Sara

Hoppas ni har haft det bra och kunnat njuta ordentligt!

2007-01-28 @ 17:08:50
Postat av: Karolina

Det var jättehärligt och vi njöt.
Annika: Vilken bra julklapp. Även om ens barn är det underbaraste som finns, så måste man vårda förhållandet och få lite egen tid för bara varandra. Dom finns ju kvar när man kommer hem...

2007-01-29 @ 12:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback