Helgrapport

Helgen var helt underbar. Njöt hela tiden. Lämnade barnen på morgonen, strosade på stan, fuskade och åt en semla (blir nog årets enda), badade och bastade innan det var dags för middag. Åt världens godaste middag, hängmörad entrecote med portvinssås (åh, så god), ljummen potatis och primörsallad. Och till det ett väldigt gott rött vin. Sov som en stock men vaknade vid halv tio av att brösten var sprängfyllda, så det var bara till att gå upp och tömma. Frukosten var god och mättanden och innan vi åkte hem stannade vi hos min lillebror och surrade en stund. Sen körde vi hem till våra underbara döttrar, som vi saknat otroligt. Dom hade haft det bra, men M var fortfarande dålig i magen. Hon har magsjuka troligtvis, för igår kväll började S spy och spy och det har fortsatt med 1 1/2 timmes mellanrum hela natten. Så det har inte varit mkt sömn inatt. Men nu så verkar det ha lugnat ner sig. Så idag är Kristoffer hemma med två tjejer som är så tappra. S var helt underbar inatt. Hon var rädd och ängslig innan hon började kräkas, men sen efter första omgången så var hon verkligen duktig. Det är inte kul att ha magsjuka, stackarna...

Och så hade jag ju lovat tillkänna ge vinnaren i utmaningen. Det var Sara som vann, Grattis!!!! Det rätta svaret var alltså nr 1, den var falsk...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yippieeeee! Jag tyckte nog att jag kande igen de flesta historierna. Skont att ni hade en sa bra helg (da var ni iallafall utvilade nar magsjukan kom ;)

2007-02-03 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback