GAAHH!!!!

Har jobbat med lite tvätt på förmiddagen och passade på att plocka ut lite av de kläder som M har vuxit ur. Och jag tänkte att jag skulle plocka undan de första skor som M hade, ett par likadana som hon fått i julklapp fast de var svart/vita. Men de är försvunna, bara borta. Jag har letat överallt men dom finns inte. Jag blir så ledsen så jag blir arg.  Men vart har dom tagit vägen, är dom inte hemma måste jag ju ha glömt dom någonstans och nu är det då försent att undersöka det, då det är 2 månader sen vi slutade använda dom. I alla fall om jag glömt dom på nått "offentligt" ställe, då är det nån annan som kan skatta sig lycklig

S hade så stora fötter när hon började använda skor så från henne har vi inga gulliga små skor, så jag blev så glad när M fick ett par som var riktig små och gulliga. Jag tänkte spara dessa tills hon själv fick barn, men nu kan jag inte det. Jag är nästan på väg att köpa ett par nya att spara men jag tror det finns nån som protesterar då.

Åh, vad jag blir arg på mig själv när jag inte hittar igen saker och ting. Som ni kanske förstår är det inte första gången jag tappat bort saker, men där är väldigt sällan jag inte hittar igen sakerna. Jag har ju bara lagt dom på så bra ställen att jag glömt det. Hoppas att det är så i det här fallet också...

Kommentarer
Postat av: Annika

Ånej, vad trist! =( Just när du tänkte spara dem lääänge oxå. Jag håller tummarna för att de dyker upp på något oväntat ställe inom en snar framtid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback