Dubbel premiär

149011-27

Idag har Märta ätit "vanlig" mat för första gången, och dessutom åt hon alldeles själv, det är också första gången. Okej, hon hade kanske inte världens bästa bordsskick, men vad gör det, när man sitter och äter en makaron i taget.  Hon var hur söt som helst.

Insåg igår när vi handlade att vi måste försöka låta Märta äta vår mat de dagar som går, eftersom att utbudet bland burkar numera är så begränsad. VI har gått upp till stora burkar och det finns bara 4-5 st som är mjölkfria. Varför, kan man fråga sig, när det idag är så vanligt med mjölkallergi bland barn. Men, men nu är det så, bara att acceptera. Och nu när hon ska börja äta 2 ggr per dag är det kanske lite väl enformigt med bara 4 olika maträtter. Så idag slog jag till och provade. Och det gick alldeles utmärkt.

Och du Annika, jag har inte glömt utmaningen, jag har bara lite svårt att komma på några osannolika händelser i mitt liv. Har de senaste dagarna insett att jag nog lever världens tråkigaste liv. Men inom kort så kommer den nog...

Kommentarer
Postat av: Sara

Sa sot hon ar!!! Mer bilder pa sotisarna! (med prickar ska det ju va!)

2007-01-17 @ 21:03:24
Postat av: Sofia

Vilken kanonbild! Det ser ut att gå hur bra som helst. Du vet ju hur Elliot gör, slänger maten på golvet bara för att se min reaktion, hoppas du slipper det.

2007-01-23 @ 12:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback